Πέμπτη 29 Μαΐου 2014

Προσοχή από πού θα κάνετε τις αγορές σας!

Ρε... πάνε καλά μερικοί;;


Ψάχνοντας με τις ώρες στο διαδίκτυο για να σας βρω μπομπονιέρες, αυτή την περίοδο, έχω αγανακτήσει με τις τιμές που "βαράνε" μερικοί για ευτελή προϊόντα, για να μην πω "κουρέλια" ("ρετάλια", το λιγότερο!).

Μπήκα, για παράδειγμα, τώρα σε ένα online κατάστημα, που πουλάει φύκια για μεταξωτές κορδέλες! Βλέπω κλασικές μπομπονιέρες, δετές, όλες κάτω του μετρίου σε ποιότητα και εμφάνιση. Κατά την άποψή μου, ευτελείς σε αξία. Μέσος όρος τιμής ανά μπομπονιέρα: 1,50 ευρώ. Δεν το βάζω κάτω, πάω στην επόμενη σελίδα, να δω περισσότερες. Τα ίδια. 

Στην 3η σελίδα, βλέπω μια μπομπονιέρα που μου κάνει "κάτι". Κλασική, δετή με μια λωρίδα λινάτσα και δυο στάχυα. Τιμή: 1.60!! Έλεος, ρε παιδιά... τι κοστίζει τόσο ακριβά σε αυτή τη μπομπονιέρα... το αμφιβόλου ποιότητας τούλι, η λωρίδα λινάτσα ή τα στάχυα;;; Και να πεις ότι την πουλάνε σε κατάστημα, που όσο να 'ναι., έχει έξοδα (ενοίκιο, μισθούς υπαλλήλων κλπ), να πω πάει στην ευχή! Σε online κατάστημα, δεν μπορώ να βρω καμία δικαιολογία για αυτή την τιμή. Τώρα εγώ, πώς να φιλοξενήσω στις σελίδες μου μια τέτοια μπομπονιέρα; Είναι ωραία εμφανισιακά, αλλά... Δεν μπόρεσα να το κάνω. Το θεωρώ κοροϊδία προς τους αναγνώστες, θα ήταν σαν να μη σας σέβομαι. Μπορείτε πραγματικά να βρείτε υπέροχα πράγματα σε αυτή την τιμή!

Σε όλες τις αναρτήσεις μου με μπομπονιέρες γάμου, σας το αναφέρω πάντα όταν βρίσκω ένα κατάστημα που πουλάει καταπληκτικά πράγματα σε οικονομική τιμή. Εντυπωσιάζομαι κι εγώ η ίδια και, όταν βρίσκω κάτι τέτοιο, κάτι με σπρώχνει να το μοιραστώ μαζί σας (και να χειροκροτήσω αυτόν που τις πουλάει ή τις φτιάχνει, για το ωραίο του γούστο και για την τιμή των προϊόντων του). 

Θέλω, επίσης, να τονίσω ότι δεν ξέρω προσωπικά κανέναν από τους επαγγελματίες που αναφέρω στο blog, παρά μόνο αυτούς με τους οποίους συνεργάστηκα για τον δικό μου γάμο (τους αναφέρω συχνά στις αναρτήσεις μου και έχω σκοπό να τους αφιερώσω και μια ξεχωριστή ανάρτηση στο μέλλον). Όλους τους "γνώρισα" μέσα από προσωπικό ψάξιμο στο διαδίκτυο και ανέδειξα αυτούς που είχαν προϊόντα που ταίριαζαν πιο πολύ στο γούστο μου.


Ένα άλλο πράγμα που μου έκανε εντύπωση είναι ότι πολλά καταστήματα πουλάνε την ίδια ακριβώς μπομπονιέρα, σε ένα ευρύ φάσμα τιμών.

Συμβουλή: βρείτε τη μπομπονιέρα που σας αρέσει και, αν έχει κωδικό, αναζητήστε πού αλλού την πουλάνε, μήπως τη βρείτε αλλού πιο οικονομικά. Αν δεν ξέρετε τον κωδικό, δοκιμάστε να googlάρετε την περιγραφή της μπομπονιέρας, π.χ. "μπομπονιέρα πουγκί σατέν με δαντέλα κορδέλα και καρδιά". Ίσως, έτσι, τη βρείτε και κάπου αλλού, για να συγκρίνετε τιμές.

Προφανώς, το ίδιο ισχύει και με τα νυφικά και με τα προσκλητήρια. Διαθέστε λίγο χρόνο για να συγκρίνετε τιμές, για να σταματήσουν κάποιοι "έξυπνοι" να αισχοκερδούν εις βάρος σας.

Θα σας πω και ένα προσωπικό παράδειγμα. Όταν ψάχναμε για βέρες, βρήκαμε σε ένα κατάστημα στο Χαλάνδρι τις βέρες που μας αρέσουν, απομνημονεύσαμε τον κωδικό τους και την κατασκευάστρια εταιρία και πήγαμε και σε άλλα καταστήματα, για να συγκρίνουμε τιμές. Ξεκινήσαμε από ένα κατάστημα στο Χαλάνδρι, που τις κοστολογούσε περίπου 300 ευρώ και καταλήξαμε να τις πάρουμε από ένα κατάστημα στο κέντρο της Αθήνας, περίπου 240 ευρώ. Η διαφορά ήταν τεράστια από κατάστημα σε κατάστημα, ακόμα και μεταξύ καταστημάτων στον ίδιο δρόμο!

Γι' αυτό, προσοχή, μη βιαστείτε, η αγορά είναι μεγάλη και οι επιλογές πολλές!!


Φιλικά,
Κλάρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας εδώ: