Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου 2011

Προετοιμάζοντας το γάμο μου

Γεια σας μελλόνυμφοι!! :-)

Καλωσορίσατε στο νέο μου blog με θέμα την υπέροχη διαδικασία της προετοιμασίας του γάμου των ονείρων μας!
Η πρόταση γάμου έγινε το καλοκαίρι... η μέρα των ονείρων μας έρχεται περίπου ένα χρόνο μετά...
Από το Σεπτέμβρη έχουμε αρχίσει ήδη την έρευνά μας για την προετοιμασία του γάμου μας και ακόμα το τρέξιμο συνεχίζεται...
Επειδή η αγορά είναι αχανής και οι επιλογές ατελείωτες, μου δημιουργήθηκε η ιδέα να φτιάξω αυτό το blog για να βοηθήσω τα μελλόνυμφα ζευγάρια με την πείρα που αποκτώ μέρα με τη μέρα, ψάχνοντας ακούραστα και ρωτώντας δεξιά κι αριστερά όποιον έχει ήδη την εμπειρία.
Θα ενημερώνω το blogάκι μου, κάθε φορά που έχω κάτι νεώτερο να σας πω...

Η ώρα η καλή σε όλους σας!!!

1 σχόλιο:

  1. Έχεις αρκετά χρήσιμες και έξυπνες προτάσεις και συμβουλές για το γάμο στην αρχειοθήκη σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε το σχόλιό σας εδώ: