Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2011

Διάσημοι γαμπροί και νύφες


   
   Να ένα τόπικ, που μου έλειψε από το ίντερνετ, τώρα που είμαι στη διαδικασία επιλογής νυφικού (και όχι μόνο): τι είδους νυφικά και γαμπριάτικα επιλέγουν οι σταρ, ποιους οίκους νυφικών εμπιστεύονται, ποιον φωτογράφο, ποιο χώρο για τη δεξίωση του γάμου τους, τι ανθοδέσμη κρατάνε, πώς είναι το μακιγιάζ τους...
   Βέβαια, οι περισσότεροι από μας δεν έχουμε τα οικονομικά εισοδήματα των διασήμων (κάποιοι από μας, ούτε κατά διάνοια!), αυτό όμως δε μας απαγορεύει να "κλέβουμε" ιδέες για το τι στυλ θα θέλαμε να έχει το νυφικό μας, τα παπούτσια, το γαμπριάτικο κοστούμι, το νυφικό μας χτένισμα κλπ.
   Σε αυτή τη σελίδα έχω ξεχωρίσει κάποιες διάσημες νύφες και μερικούς διάσημους γαμπρούς, που εγώ έχω ξεχωρίσει (σύμφωνα με το γούστο μου), για να σχολιάσουμε τις επιλογές τους, την ημέρα του γάμου τους. Απολαύστε! :-)




Η ωραιότερη πρόσφατη νύφη, κατά την άποψή μου: Kate Middleton



Άλλη μια πριγκιπική νύφη: Charlene Wittstock



Πάμε στις Ελληνίδες νυφούλες τώρα: 
Σταματίνα Τσιμτσιλή, με νυφικό Vera Wang παπούτσια Casadei.



Μαριέττα Χρουσαλά, με νυφικό δια χειρός Σήλιας Κριθαριώτη.




Δε μας άρεσαν:

1. Φαίη Σκορδά: Όσο όμορφη είναι η γνωστή τηλεπαρουσιάστρια, τόσο άσχημη έγινε για το γάμο της. Γιατί ρε Φαίη;... Γιατί;;



Για περισσότερους διάσημους γαμπρούς και νύφες, δείτε εδώ.

3 σχόλια:

  1. Αν η κεητ ηταν μια απλη πλουσια κοπελα, θα σας αρεσε το ιδιο σαν νυφη; Ομορφη και κομψη, ειναι, αλλα σε καμια περιπτωση η ομορφοτερη και με το τελειο νυφικο..

    Και αυτο το πεπλο της Σκορδα... σιγουρα κοιταχτηκε στον καθρεφτη μετα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φίλε/η μου, γι' αυτό έγραψα ¨κατά την άποψή μου". Γούστα είναι αυτά... :-) Μου άρεσε, ναι. Αν δεν ήταν διάσημη, δεν θα μπορούσα να τη συμπεριλάβω στη σελίδα. Εδώ αναφέρθηκα μόνο σε νύφες που είδαμε στα ΜΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε το σχόλιό σας εδώ: